فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد

فروشگاه اینترنتی نی نی لند اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیسمونی

فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد

فروشگاه اینترنتی نی نی لند اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیسمونی

فروشگاه اینترنتی نی نی لند اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیسمونی ، لوازم کودک و مادر ارائه دهنده برترین برندهای سیسمونی
http://niniland-shop.com/

پیوندهای روزانه

بالش فرم دهی سر نوزاد

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۸ ب.ظ

بالش فرم دهی سر نوزاد چیست؟ بالش فرم دهنده سر نوزاد، بالشی است که متناسب با اندازه‌های سر یک نوزاد طراحی شده است و حفره‌ای دارد که سر نوزاد داخل آن قرار می‌گیرد و این گونه از صاف شدن و تختی سر نوزاد جلوگیری می‌شود.

https://www.cloob.com/name/ninilandshop

بالش فرم دهی سر نوزاد

جمجمه نوزاد بسیار نرم است تا مغز بتواند در طول یک سال نخست زندگی رشد کند. بنابراین اگر سر نوزاد مدت طولانی در یک موقعیت خاص باقی بماند، ممکن است صاف شود. سندرم سر تخت زمانی بروز می‌یابد که جمجمه نرم نوزاد به دلیل وارد شدن فشار مکرر به یک بخش از سر در یک ناحیه صاف شود.


بسیاری از نوزادان به دلیل خوابیدن مداوم در یک موقعیت دچار عارضه صاف شدن سر نوزاد می‌شوند. این عارضه در میان نوزادان نارسی که جمجمه‌شان بسیار نرم و شکل‌پذیر است، شیوع بالاتری دارد. علامت مشخصه‌ی سندرم تخت شدن سر نوزاد، صاف شدن پشت یا کنار سر است. علل بسیاری برای صاف شدن سر نوزاد وجود دارد. جمجمه نوزاد بسیار نرم است و فشارهایی که از طرف سطوح معمولی مانند تخت یا صندلی ماشین به آن وارد می‌شود، ممکن است باعث تغییر شکل آن شود. ولی این نکته وجود دارد که صاف شدن سر نوزاد به هیچ‌ وجه بدلیل بی توجهی والدین نیست ولی والدین می‌توانند با کمی توجه مانع از آن شوند. 

بالش فرم دهی سر نوزاد ، بهترین روش برای شکل دادن سر نوزاد است

 

ویژگی های بالش طبی فرم دهی سر نوزاد

  • معمولاً این بالش‌ها بسیار نرم، لطیف و پنبه‌ای و متناسب با بافت نرم سر نوزاد تولید می‌شوند.
  • در این بالش‌ها یک حفره تو خالی در وسط بالش، برای قرار گرفتن سر نوزاد بر روی آن، وجود دارد که کمک می‌کند سر و گردن نوزاد در بهترین حالت طبیعی خود قرار گرفته و فشاری به هیچ جای سر نوزاد وارد نشود. 
  • حفره بالش فرم دهی سر نوزاد، مناسب‌ترین بالش برای کودک برای نوزاد در هنگام خواب است که از سندروم تخت شدن سر نوزاد جلوگیری می‌کند. 
  • این بالش‌ها، کاملاً ضد حساسیت و مناسب برای پوست لطیف و حساس نوزاد است. 

تماشای فیلم بالش فرم دهی سر نوزاد در کانال youtube نی نی لند

 

روش های جلوگیری از صافی سر نوزاد

  1. توصیه می‌شود برای خواباندن نوزادتان از بالش استفاده نکنید. در سنین کودکی نیز از بالشی استفاده کنید که بیش از حد نرم نباشد تا کودک بتواند به راحتی سر خود را بچرخاند.
  2. کودک را طوری بخوابانید که سرش فقط به یک سمت متمایل نباشد بلکه باید سر او را گاهی به سمت راست و گاهی به سمت چپ بچرخانید.
  3. اگر سر کودک فقط در یک حالت قرار گیرد، سطوح بازی که بین استخوان‌هاست در یک طرف سر برخلاف سمت دیگر بسته می‌شود و باعث غیرقرینگی، کجی و ناصافی جمجمه می‌شود.
  4. کودک را کاملاً به پشت هم نخوابانید چون اگر استفراغ کند ممکن است راه‌های هوایی‌اش بسته شده و باعث خفگی او شود. برای پیشگیری از این مساله می‌توانید کودک را به پشت بخوابانید و سرش را به سمت چپ یا راست متمایل کنید.
  5. با توجه به اینکه خود کودک تمایلی به اینکه روی یک پهلو بخوابد، ندارد والدین باید در سنین نوزادی که کودک نمی‌تواند خودش جابجا شود هرازگاهی سر او را جابجا کنند و به سمت دیگر بچرخانند.
  6. استفاده از بالش و کلاه طبی فرم دهی سر نوزاد 

https://www.plurk.com/ninilandshop96
به طور کلی، یکی از روش‌های طبی برای جلوگیری از صاف شدن سر نوزاد، استفاده از بالش فرم دهنده سر نوزاد است که در بازار وجود دارد و والدین می‌توانند براحتی آن را تهیه کنند. (بالش فرم دهی سر نوزاد #خرید بالش فرم دهی سر نوزاد #بالش فرم دهی سر #بالش فرم دهی #بالش فرم دهی نوزاد #قیمت بالش فرم دهی سر نوزاد #بالشت فرم دهی سر نوزاد #بالش فرم دهی سر نوزاد هوشمند #بالش فرم دهی سر کودک #فرم دهی سر نوزاد #خرید بالش فرم دهی #زمان استفاده از بالش فرم دهی سر نوزاد #بالش طبی فرم دهی سر نوزاد). فروشگاه سیسمونی #فروشگاه اینترنتی 

خرید بالش فرم دهی سر نوزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی