فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد

فروشگاه اینترنتی نی نی لند اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیسمونی

فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد

فروشگاه اینترنتی نی نی لند اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیسمونی

فروشگاه اینترنتی نی نی لند اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیسمونی ، لوازم کودک و مادر ارائه دهنده برترین برندهای سیسمونی
http://niniland-shop.com/

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

فروشگاه اسباب بازی در تهران

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۴۶ ب.ظ

فروشگاه نی نی لند عرضه کننده انواع اسباب بازی کودک و نوزاد از بهترین برندهای روز دنیا فروش آنلاین + فروش حضوری در شعب فروشگاه نی نی لند ، قبل از خرید اسباب بازی باید بدانید که، چه اسباب بازی مناسب کودک شماست؟

فروشگاه اسباب بازی در تهران

تمامی والدین پیش از خرید هر نوع اسباب بازی باید به سن و توانایی های کودک خود توجه کنند. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید اسباب بازی متناسب با سن نوزاد خود را تهیه کنید. در ادامه با در نظر گرفتن دوره سنی کودک زیر یک سال و همچنین نقاط عطف رشد او، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید پیش از خرید اسباب بازی مطالعه کرده باشید.

اسبا بازی


نوزاد یک ماهه قبل از اینکه یاد بگیرد چیزی در دست بگیرد یا بنشیند، ترجیح می دهد آن را ببیند یا صدای آن را بشنود. در سن یک ماهگی دید نوزاد تار و نامفهوم است  البته در ماه اول نوزاد فقط فاصله حدود 30 سانتی متری را به درستی می بیند، نوزاد در یک ماهگی می تواند صورت اطرافیان و صورت شما را تشخیص دهد. او در این سن از دیدن عکس های بزرگ چهره ها لذت می برد.

طرح هایی با کنتراست بالا و رنگ های روشن توجه نوزاد را جلب می کند، زیرا این تصاویر را راحت تر می بینند. نوزاد در این سن به موسیقی ملایم و آرام واکنش خوبی نشان می دهد. برای نوزاد تا سن یک ماهگی وسایل و اسباب بازی هایی که به آرامی تکان می خورند، همچنین صدای آرام یا موسیقی ملایمی دارند نسبت به اسباب بازی های ثابت و بدون صدا، لذت بخش تر و سرگرم کننده تر هستند.(#فروشگاه اسباب بازی فرفرک # اسباب بازی پسرانه #فروشگاه اسباب بازی توی توی استان تهران، تهران #اسباب بازی فروشی #لوازم ارایش #فروشگاه اسباب بازی شهر رویاها #فروشگاه اسباب بازی کودک تویز #اسباب بازی دخترانه #اسباب بازی کلیک#خرید اسباب بازی).

 

معرفی 6 فروشگاه اسباب بازی معتبر در تهران

در ایران مدتی است که بازار فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین بسیار داغ و پر از خبرهای جدید است، به همین جهت تصمیم داریم 6 فروشگاه برتر خرید اسباب بازی را معرفی کنیم.

فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می شود که به ارائه کالا یا خدماتی به صورت آنلاین مشغول است، اما ما در اینجا قصد داریم فقط فروشگاه های اسباب بازی فروشی معتبر را معرفی کنیم.

دیجی کالا اسباب بازی پسرانه

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از دید عموم وب سایت دیجی کالا است که تقریبا در همه موارد مطرح شده در بالا تا حد ممکن خوب کار کرده است. دیجی کالا نزدیک به 10 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در ابتدای کار مانند همه فروشگاه های اینترنتی بسیار ساده و با محصولاتی با تنوع پایین فعالیت خود را آغاز کرد.

از جمله مزیت های کلیدی این وب سایت تمرکز روی رضایت مشتری می باشد که در تمام مدت فعالیت خود بسیار به این موضوع اهمیت داده اند، اما اخیرا با مشکلاتی مواجه شده که باعث افت کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان می باشد. در همین خصوص نیز ویدیویی در منتشر شده. و از دیگرمعایب این فروشگاه تخصصی نبودن (به طور مثال اگر درمورد خرید اسباب بازی مورد نیازتان سوالی داشته باشید ، نمیتوانید طی تماس تلفنی با فروشنده محصول که متخصص ارتباط برقرار کنید!) ، و زمان ارسال کالا است (در صورتی که تمایل دارید کالا را به صورت فروی تحویل بگیرید از دیجی کالا خرید نکید!)

https://bit.ly/2Zk7LHz

  • فروشگاه اسباب بازی فرفرک

  • فروشگاه اسباب بازی نی نی لند

  • فروشگاه اسباب بازی شهر رویاها

  • فروشگاه اسباب بازی کودک تویز

( فروشگاه اسباب بازی در تهران  -  فروشگاه اسباب بازی پسرانه  -  فروشگاه اسباب بازی چوبی  -  فروشگاه اسباب بازی تهران  -  بهترین فروشگاه اسباب بازی  -  بزرگترین فروشگاه اسباب بازی )

منبع 

http://niniland.blogerus.com/18579778/toy

http://niniland.free-blogz.com/24161711/toy

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۴۶
niniland shop

راهنمای خرید لباس نوزاد

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰ ق.ظ

راهنمای خرید لباس نوزاد

خرید لباس نوزاد برای کسانی که برای اولین بار تجربه شیرین مادر و پدر شدن را دارند، یک چالش مهم محسوب می شود. این که پیش از تولد کودک چه لباس هایی را باید بخرند و پس از به دنیا آمدن او در ماه های اول و پس از آن به چه لباس هایی نیاز دارند.لباس نوزاد همه مادران جوانی که منتظر تولد کودک دلبندشان هستند، برای خرید به بازارهای متنوع لباس بچه مراجعه می کنند. بازارهایی بسیار جذاب و رنگارنگ با انواع لباس هایی که با رنگ ها و مدل های مختلف از هر بیننده ای دلبری می کند. خرید لباس نوزادی 

 

niniland-shop.com

#لباس نوزاد دخترانه #لباس نوزاد پسرانه 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۲۰
niniland shop